FAQ

Avbokning

Om du behöver avboka gäller följande regler:
Om du avbokar inom 7 dagar innan aktiviteten får du ingen återbetalning.
Om du avbokar mellan 7 och 21 dagar innan aktiviteten får du 50 % återbetalning av avgiften, minus en administrationsavgift på 100 kr.
Om du avbokar mer än 21 dagar innan aktiviteten får du full återbetalning minus en administrationsavgift på 100 kr.

Om vi ​​avbokar görs en återbetalning på 100 %

Försäkring

Alla kunder är försäkrade under aktiviteten.

GDPR

Vi samlar in information om dig under betalningsprocessen.

Information vi sparar

När du besöker vår webbplats spårar vi:

  • Produkter du har sett: vi använder detta för att till exempel visa dig produkter du nyligen har sett
  • Plats, IP-adress och webbläsartyp: vi använder detta för ändamål som att uppskatta skatter och sändningsnål

Vi kommer också att använda cookies för att hålla reda på innehållet i kundvagnen medan du surfar på vår webbplats.

När du köper från oss kommer vi att be dig lämna information inklusive ditt namn, faktureringsadress, e-postadress, telefonnummer och kreditkorts-/betalningsuppgifter. Vi kommer att använda denna information i syften, till exempel för att:

  • Skicka information om din beställning till dig
  • Svara på dina förfrågningar, inklusive återbetalningar och klagomål
  • Behandla betalningar och förhindra bedrägerier
  • Följ alla juridiska skyldigheter vi har, såsom att beräkna skatter
  • Förbättra vårt butiksutbud

Vi lagrar i allmänhet information om dig så länge vi behöver informationen för de syften som vi samlar in och använder den för, och vi är inte juridiskt skyldiga att fortsätta behålla den. Vi kommer till exempel att lagra orderinformation i 7 år för skatte- och redovisningsändamål. Detta inkluderar ditt namn, e-postadress och fakturerings- och leveransadresser.

Vem kommer år information i vårt team

Medlemmar i vårt team har tillgång till den information du ger oss. Till exempel kan både administratörer och butikschefer få åtkomst till:

  • Beställningsinformation som vad som köptes, när det köptes och vart det ska skickas, och
  • Kundinformation som ditt namn, e-postadress och faktureringsinformation.

Våra teammedlemmar har tillgång till denna information för att hjälpa dig att fullfölja beställningar, behandla återbetalningar och stödja dig.

What we share with others

Vi delar information med vår betalningsleverantör som hjälper oss med betalningen för aktiviteten

Betalningar

Vi accepterar betalningar via WooCommerce-betalningar. När du bearbetar betalningar kommer en del av dina uppgifter att skickas till WooCommerce, inklusive information som krävs för att behandla eller stödja betalningen, såsom köpsumman och faktureringsinformation.

Se WooCommerce Policy för mer information.

Behöver hjälp?

Kontakta mig på francois@stockholmkayakandhike.se för frågor.